یادش بخیر

این وبلاگ منه یه غریبه که دختر اسفندیه و به این قضیه افتخار می کنم

یادش بخیر

این وبلاگ منه یه غریبه که دختر اسفندیه و به این قضیه افتخار می کنم

داستان

داستان دوست داشتنت در دلم نهادینه شده است دوستت دارم با تمام وجودم باورم کن که محتاج باورت هستم 

باورت می شود این من مغرور است که اینها را می گویم کاش می شد یک روز ببینمت و توی چشم هایت نگاه کنم و بگم ... 

اما حیف که نمی شود گویا نگاهم مسخ می شود با دیدندت .  


 

اولیا محترم ماهو : ماهو بی قراری می کند ! کم غذایی می کند آخر مارا می خواهد لطفا ماهو را تحویل دهید .

سال نو

سال نو همگی مبارککککککککککککککککککککککککککککک 

تا ۱۶ فروردین شما را دست یزدان پاک می سپارم 

امیدوارم سال نو سال خوبی برای همه باشه خصوصا مها 

امیدوارم تعطیلات باعث نشه فراموشم کنی  

می ترسم سال ۱۳۹۰ سال فراموشی من باشه برایت  

کاش حداقل سفر نمی رفتیم 

کاش... 

الهی به امید تو... 

دوست دارم