یادش بخیر

این وبلاگ منه یه غریبه که دختر اسفندیه و به این قضیه افتخار می کنم

یادش بخیر

این وبلاگ منه یه غریبه که دختر اسفندیه و به این قضیه افتخار می کنم

تسلیت

امروز  

 روز سختی بود  

عزیزی از دست رود 

یک جوان متولد ۱۳۶۳ یک برادر 

و من اندوهگین در غم دوستی 

کسی که سالهاست می شناسمش  

مربی که به شناختنش افتخار میکنم 

و هرجا که از من می پرسند شاگرد کی هستی ؟!! 

سریعا می گویم خانم خاوری!! 

بهش از اینجا تسلیت می گم و امیدوارم قلبش را خداوند در دستان خودش بگیرد و به او آرامش دهد

نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ق.ظ

vaghan naraht o ghamgin shodam khoda rahmateshoun kone omidvaram khoda sabr o tahamole khanoume khavari va khanevadashono ziyad kone
in hafte kolan hafteye badi bood
la aghal baraye man ke injour bood

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد